دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر
آموزش جامع 3D MAX 2010
ابزار حرفه ای طراحی و مدلسازی سه بعدی
بیش از 7 ساعت مطالب آموزشی
آموزش به شیوه مالتی مدیا
آموزش به وسیله کثال های کاربردی
به همراه فایل پروژه های تمرینی
فصل اول: شروع کار با نرم افزار 3D MAX
- آشنایی با محیط برنامه - سفارشی کردن ظاهر برنامه - کار بازوایای دید مختلف- استفاده از ابزار Steering Wheels جهت پیمایش صفحه- تعیین زاویه دید به کمک ابزار View Cube - سفارشی کردن محیط برنامه - کار با منوی راست کلیک - آشنائی با تنظیمات برنامه
فصل دوم : پیمایش مدل
- کاربرد لغزنده ماوس برای پیمایش مدل- کار با ابزارهای پیمایشی - جابجائی، دوران و تغییر مقیاس یک شکل - آشنائی با انواع مختلف سیستم های مختصات - روش های انتخاب اشیاء -Freeze و Hide کردن اشیاء
فصل سوم: ایجاد اجسام اولیه
- رسم مکعب ( BOX ) و کره ( Sphere ) - رسم استوانه ( Cylinder )، مخروط ( Cone ) و هرم ( Pyramid ) - رسم اشیاءTeapot , Geosphere,plane - حجم هندسی Hedra - اشیاء اولیه استوانه ای شکل - شئ هندسی Hose - شئ Torus Knot - شئ Ring Wave - اشیاء L-Ext,C-Ext, prism,Gengon و Chamfer - کار با Sub Object های یک شئ
فصل جهارم : ایجاد اجسام دو بعدی و مرکب
- رسم اشیاء دوبعدی ( Shapes ) - نوشتن متن - ایجاد اشیاء مرکب - ایجاد اشیاء مرکب توسط ابزار Boolean
فصل پنجم : ویرایش اشیاء با استفاده از Modifler ها
- دستور اصلاحی Lathe و Bend - دستورات Wave, Melt, Taper و Slice- انتقال دادن Modlifier ها به یک شئ دیگر - تبدیل یک شئ به مش ها و چند ضلعی ها
- مدل سازی از طریق ویرایش چند ضلعی های تشکیل دهنده شئ - مدلسازی به روش Box - انتخاب و ویرایش لبه ها ( Edges ) - استفاده از Mesh Smooth و Turbo Smooth
فصل ششم : تکثیر و گروه بندی اشیاء
- تکثیر اشیاء به کمک آرایه ها - تکثیر اشیاء بر روی یک مسیر - همتراز کردن اشیاء با استفاده از دستور Align - گروه بندی اشیاء
فصل هفتم : کار با مواد
- اعمال مواد اشیاء- پارامترهای اولیه مواد - نگاشت تصویر بر روی یک شئ - نگاشت Bump- خصوصیت Specularity- نگاشت Opacity - بازتاب و شکست نور ( Reflection/ Refraction )- نگاشت Raytrace - انواع دیگر نگاشت ها - تخصیص یک نگاشت به چندین خصوصیت - انواع دیگر مواد - دسترسی به کتابخانه مواد ( Material Library ) - تعیین چگونگی قرارگیری ماده بر روی شئ - مواد Multi Sub Object - دستور Unwrap UVW
فصل هشتم : مدلسازی NURBS
- آشنائی با منحنی های NURBS - افزودن منحنی های جدید - ایجاد سطوح NURBS - ایجاد سطوح NURBS با استفاده از منحنی های NURBS - ایجاد سطح به روشهای Loft و weep - ایجاد سطوح مماس - ایجاد منحنی بر روی یک سطح - تصویر کردن یک منحنی بر روی یک سطح - مدلسازی بدنه یک زیر دریائی - ایجاد پره ها- طراحی دم زیر دریائی - ایجاد برج فرماندهی - افزودن آنتن
فصل نهم : مدلسازی Patch
- آشنائی با مفهوم Patch - ویرایش و تغییر دادن شکل Patch - ایجاد Patch با استفاده از Splite ها - با افزودن خطوط جدید - ایجاد مدل سه بعدی بر اساس یک تصویر - مدلسازی یک سفینه فضائی - افزودن جزئیات بیشتر به مدل- طراحی بال ها - افزودن جزئیات بیشتر به بال ها
فروشنده: کلیک
قیمت: 3,500 تومان
درصد :30
روش خرید: برای خرید آموزش جامع 3dmax، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
برچسب : نویسنده : segashop segashop بازدید : 177